Philipp PleinLeather jacket

Women
  • Label Size: L
  • Size region: IT
  • Size recommended: S/M
Price: chf 400.00
Retail Price (new): chf 4000.00
All taxes included - shipping from Switzerland
2 open offer(s)
Secure payment via our trusted account: Payment only after receipt.
0% interest rate
+ handling fees
Product condition: AB
Gently used. There might be some minor signs of wear

Description:

Very nice leather jacket with many accessories on the sleeves and back. Small pockets on the sides, zipper. Large Plein lettering on the back in metal letters. Slim fit, heavy material. I got it for Christmas (2022) and always wanted to wear it, but it's too wide at the shoulders. L is more like S in Germany. Sleeves are nice and long. Very high quality.

Details

  • Color: Schwarz
  • Primary material: Leder

About the seller:

From Arlesheim

Member since January 2024

2 items . 0 items sold

Public Discussion with Seller:

Stokholm
12.01.24 8:29:04
Hallo, handelt es sich bei der Jacke eher um eine 36 oder eher 38? Danke für die Amtwort.
Fankilady - seller
12.01.24 9:14:45
Hallo! Von der Ärmelllänge und der Jackenlänge eher 38, Ich bin sehr schlank, 182 gross, aber habe breitere Schultern und drum passt sie leider nicht. Sieht angezogen zwar super aus, aber es ist am Rücken etwas zu eng für mich, daher Schultern eher 36.
Stokholm
12.01.24 14:11:10
Danke für die schnelle Antwort. Ich bin auch eher schmal , habe eine Schulterbreite 38 - 40 cm. Würde die Jacke passen? Zurückschicken kann ich sie ja nicht.
Fankilady - seller
12.01.24 17:29:00
Ich bin leider übers Wochenende verreist und werde am Sonntag Abend mal messen, wie breit die Jacke ist und schreibe es dann. Passt das so? Schönen Abend!
Stokholm
13.01.24 8:49:35
Ich habe es mir nochmals überlegt. Ich müsste die Jacke probieren können, um mich definitiv für einen Kauf zu entscheiden. Vielen Dank für die schnellen Antworten und ein schönes Wochenende.
Fankilady - seller
13.01.24 9:59:55
Alles klar!

You Might Also Like: