ChloéShoulder Bag

Women
Price: chf 300.00 + 29.00
Retail Price (new): chf 650.00
All taxes included - shipping from Switzerland
Secure payment via our trusted account: Payment only after receipt.
Product condition: AB
Gently used. There might be some minor signs of wear

Still has original retail tags

Product Authenticity Certificate
In partnership with Entrupy

Description:

Details

  • Color: Noir
  • Width: 18 cm
  • Height: 17 cm
  • Depth: 10 cm
  • Primary material: Cuir

About the seller:

From Bern

Member since June 2017

0 items . 3 items sold

Public Discussion with Seller:

Asolga - seller
04.07.17 19:05:16
L'article est disponible à 340.-CHF dernier prix.
jms_17
19.07.17 17:42:06
Hallöchen heute morgen hast du die tasche für 270.- angeboten und anschliessend auf 300.- erhöht. wär es nicht doch möglich das wir uns auf 250.- einigen könnten... ich würde mich wahnsinnig freuen. danke und grüsse
Asolga - seller
19.07.17 22:32:13
Der Verkauf für 270 wurde abgebrochen, weil der Preis falsch war (klickte ich versehentlich akzeptieren). Der Preis des Beutels ist 300. Ich den Preis auf 280 zuletzt senken kann. Schönen Abend
jms_17
20.07.17 15:11:29
schade... trotzdem danke und falls du doch noch 250.- akzeptieren würdest, lass es mich wissen

You Might Also Like: