123 ParisLight beige short trench coat

Women
  • Label Size: 36 (taille française)
  • Size recommended: 34-36 (taille suisse)
Price: chf 24.00
Retail Price (new): chf 115.00
All taxes included - shipping from Switzerland
Secure payment via our trusted account: Payment only after receipt.
Product condition: A
Never been used. There's no signs of wear

Description:

Grabenlauf 123 Paris (bis zum Gesäß). Zweimal verschlissen. Fast neu. Markierte Größe 36 in französischer Größe. Große Größe. Ich würde sagen, 38 in französischer Größe - also 34-36 in Schweizer Größe. Hellbeige, im Licht leicht glänzend. Bemerkung: Ich verkaufe ihn, weil ich mich beim Kauf verführen ließ; leider ist der kurze Trenchcoat nicht allzu sehr mein Stil ... Ich habe es nur einmal getragen.

Details

  • Color: Beige clair
  • Primary material: Matière principale: 47% polyester, 44% coton, 9% polyamide / Doublure, 100% polyester

About the seller:

From Berne

Member since March 2019

0 items . 19 items sold

Public Discussion with Seller:

You Might Also Like: